KLM #120: Czy przyzwoitość można przeliczyć na pieniądze? Bojkot Zet firm.
Odcinek #120

Czy przyzwoitość można przeliczyć na pieniądze? Bojkot Zet firm.

24 lutego 2022 obudziliśmy się w innym świecie.

Innym, bo okazało się nie tylko, że są nadal ludzie, którzy w imię swoich ambicji są w stanie poświęcić setki tysięcy ludzi. ale do tego jeszcze skutecznie okłamywać miliony.

Innym, bo jednak się okazało, że „ludzi dobrej woli jest więcej” i Rosja otrzymuje skuteczne sankcje za agresję wobec Ukrainy.
Innym, bo świat po tej wojnie będzie już… inny.  Czy lepszy? Tego byśmy oczekiwali. A na pewno nastąpi mocne zweryfikowanie tego co „głosi” marketing wielu firm.

Marketing od lat skupia się na… wartościach. Firmy namawiają nas „abyśmy zostali bohaterami w swoim domu”, twierdzą, że ich produkty sprawią, że „życie będzie dobre”. I przychodzi taki czas, że mówimy „sprawdzam” –  a wtedy okazuje się, że liczy się wartość… kasy.

Arek Cempura w rozmowie z Marcinem Kalkhoffem o tym:

  • że chyba wyszło szydło z worka i  „wartości firmowe” okazały się nic nie wartym zapisem;
  • że może warto wrócić do podstaw i marketing powinien przedstawiać realne korzyści z marketingu a nie tworzyć nic nie wartą wizję?
  • co ma robić zwykły konsument? Głosować pieniędzmi? Przecież często znamy sąsiada, który pracuje w takiej Zet* firmie?
  • co z ludźmi, którzy pracują dla „marek”, które należą do takiej Zet* firmy*?  Mają rzucić pracę?
  • że warto być… przede wszystkim przyzwoitym!

*Zet Firma – firma, które nadal prowadzi biznes w Rosji

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To może Cię również zainteresować

cxwg24
Customer Experience Game - mistrzostwa świata w projektowaniu doświadczeń klientów
Wciągnąłem się w grę. I to nie byle jaką. Ci którzy osadzeni są w CXowej bańce z pewnością słyszeli o...
RZECZNIK KLIENTA
Kim jest rzecznik klienta
Rzecznik klienta (nie mylić z Rzecznikiem Praw Konsumenta) to wyjątkowa rola/funkcja w organizacji, która...
inklluzywna obsługa klienta1
Inkluzywna obsługa klienta
W Polsce mamy ponad 10 milionów klientów, dla których obsługa dostarczana przez marki jest niedostępna...

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe