

Odcinek #126
Najdziwniejsze historie obsługi klienta
30 September, 2022


Maciej Buś
Udostępnij
Jeżeli myślisz, że Twoi klienci są trudni, czepiają się o byle co, podnoszą głos na Ciebie lub Twoich pracowników, żądają niemożliwego, są roszczeniowi koniecznie posłuchaj naszych historii.
W rozmowie z Filipem Gotkiewiczem przebijamy się historiami obsługi klienta, których doświadczyliśmy lub z którymi mieliśmy do czynienia w ciągu ostatnich kilkunastu lat pracy w świecie na słuchawkach. Bywało śmiesznie, ale innym razem całkiem poważnie, a nawet niebezpiecznie. Trafialiśmy na naprawdę trudne sytuacje obsługowe, ale i na klientów, którzy dali nam popalić.
Jak przystało na Klientomanię historie mają swój morał. Wiemy jak radzić sobie z trudnym klientem. Ciekawe czy spodoba Ci się nasz sposób.
Rozmawiamy o:
- najdziwniejszych historiach obsługi klienta – historiach trudnych, niecodziennych, a nawet niebezpiecznych
- trudnych sprawach i trudnych klientach
- rozwiązaniach – jak radzić sobie z niecodziennymi sytuacjami?
- rozwoju – jak nauczyć się obsługiwać trudnych klientów
Przydatne linki:
- Klientopedia – platforma wiedzy o customer service & experience –
- Trudny klient – kim jest i czy jest
Komentarze