najdziwniejsze historie obsługi klienta
Odcinek #126

Najdziwniejsze historie obsługi klienta

30 September, 2022
Udostępnij

Jeżeli myślisz, że Twoi klienci są trudni, czepiają się o byle co, podnoszą głos na Ciebie lub Twoich pracowników, żądają niemożliwego, są roszczeniowi koniecznie posłuchaj naszych historii.

W rozmowie z Filipem Gotkiewiczem przebijamy się historiami obsługi klienta, których doświadczyliśmy lub z którymi mieliśmy do czynienia w ciągu ostatnich kilkunastu lat pracy w świecie na słuchawkach. Bywało śmiesznie, ale innym razem całkiem poważnie, a nawet niebezpiecznie. Trafialiśmy na naprawdę trudne sytuacje obsługowe, ale i na klientów, którzy dali nam popalić.

Jak przystało na Klientomanię historie mają swój morał. Wiemy jak radzić sobie z trudnym klientem. Ciekawe czy spodoba Ci się nasz sposób.

Rozmawiamy o:

  • najdziwniejszych historiach obsługi klienta – historiach trudnych, niecodziennych, a nawet niebezpiecznych
  • trudnych sprawach i trudnych klientach
  • rozwiązaniach – jak radzić sobie z niecodziennymi sytuacjami?
  • rozwoju – jak nauczyć się obsługiwać trudnych klientów

Przydatne linki:

Komentarze

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polityka prywatności i plików cookies