Odcinek #128
Omnichannel - czym jest, jak wdrożyć, success story
Omnichannel jest jak Yeti – wielu o nim mówi, jeszcze więcej słyszało, ale niewielu go naprawdę widziało. Bywa często modnym sloganem, obiektem westchnień i pożądania marketerów i prezesów. W większości organizacji, w tym dostawców rozmaitych rozwiązań stał się synonimem wielokanałowości zarówno w sprzedaży jak i w obsłudze. Czas wyjaśnić co jest czym. A pomoże mi w tym wyjątkowy gość – Konrad Jezierski.
Rozmawiamy o:
- Czym jest omnichannel i czym różni się od multichannel / wielokanałowości
- Sporo o e-obuwie jako omnichannelowym koncepcie, ale i kontekście naszej znajomości (zawodowej)
- O przykładach rozwiązań omnichannel, które spotkaliśmy na swej drodze
- O wyzwaniach omnichannelu – czym i w jaki sposób zarządzać
- Czego potrzeba, aby zbudować strategię i rozwiązanie omnichannel
- O trudach przeprowadzenia zmiany w organizacji przy przejściu na omnichannelowy model sprzedaży i obsługi.
Przydatne linki
- Konrad Jezierski na LinkedIn
- Jak kupuje się buty w stacjonarnym e-sklepie? – moje pierwsze doświadczenie z e-obuwie i przyczynek do znajomości z Konradem
- Omnicommerce – przyszłość sprzedaży – rozmowa Arka z Grzegorzem Rudno-Rudzińskim
- e-obuwie – sklep, który zrewolucjonizował zakupy butów (i nie tylko) w Polsce
- Sklepy Komfort – obecna ommnichannelowa misja Konrada
To może Cię również zainteresować
4 października, 2024
Wciągnąłem się w grę. I to nie byle jaką. Ci którzy osadzeni są w CXowej bańce z pewnością słyszeli o...
4 października, 2024
Rzecznik klienta (nie mylić z Rzecznikiem Praw Konsumenta) to wyjątkowa rola/funkcja w organizacji, która...
No posts found