Tym razem solidne podsumowanie 4 lat działalności Forum Call Center i rozmowa o jego miejscu na rynku obsługi klienta. Robimy bilans zysków i strat, sukcesów i siniaków czyli co się udało zrobić, a gdzie polegliśmy. No i w końcu się wyjaśniło czym albo kim jest Forum Call Center – jakie ma plany na przyszłość i gdzie chce znaleźć się za rok. Maciej po raz pierwszy prezentuje manifest Forum Call Center – jego manifest.

Zgodnie z zasadą mówiącą, że „kto ma mikrofon ten ma władzę” to ja dzisiaj dzierżę w rękach prawo głosu i wykorzystuję je aby odpytać Maćka o Forum Call Center i ich manifest

W 20 odcinku Klientomanii usłyszysz mój manifest oraz:

  • Skąd wzięło się Forum Cal Center i jak to się wszystko zaczęło
  • Jakie cele legły u podstaw wizji Forum 4-5 lat temu i jak to się ma do dzisiejszych czasów
  • Co się udało, a co nie
  • Kto stoi za Forum Call Center
  • Jakie jest miejsce Forum na rynku
  • Manifest Forum Call Center – Macieja Manifest
  • O najbliższych planach i działaniach Forum

Forum Call Center wystartowało oficjalnie na początku marca 2012 roku. U jego podstaw leżały głębokie przekonanie co do idei współpracy i współdziałania ale przede wszystkim stworzenia i pozostawienia po sobie w historii czegoś użytecznego i trwałego. Po 4 latach doświadczeń (czasami bolesnych) jesteśmy nadal wierni tym założeniom (choć realizujemy je w inny niż pierwotnie sposób). Nadal działanie Forum Call Center wyznaczają: Współdziałanie, Rozwój i Integracja.

Manifest Forum Call Center określa jego program i misję istnienia. Stanowi kwintesencję celów określonych w statucie Fundacji. Jest już potwierdzoną w działaniu definicją Forum Call Center, jego miejsca na rynku, wyznawanych  wartości i sposobów działania. W naszej rozmowie Maciej szczegółowo omawia pięciopunktowy manifest – jego manifest:

Manifest Forum Call Center

  1. Adresaci działań Forum Call Center
  2. Forum Call Center dba rozwój rynku customer service poprzez dostarczanie wiedzy i inspirowanie do działania.
  3. Forum Call Center promuje dobre praktyki w zakresie obsługi klienta, zarządzania organizacjami i strukturami obsługowymi, efektywności działań.
  4. Forum Call Center pomaga – łączy potrzeby z możliwościami, kojarzy interesariuszy.
  5. Forum Call Center promuje branżę customer service – firmy, ludzi, organizacje, ważne  wydarzenia, najlepsze praktyki. Jest łącznikiem z innymi rynkami i branżami.

Linki do informacji, artykułów, miejsc wymienionych w podcaście

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To może Cię również zainteresować

cxwg24
Customer Experience Game - mistrzostwa świata w projektowaniu doświadczeń klientów
Wciągnąłem się w grę. I to nie byle jaką. Ci którzy osadzeni są w CXowej bańce z pewnością słyszeli o...
RZECZNIK KLIENTA
Kim jest rzecznik klienta
Rzecznik klienta (nie mylić z Rzecznikiem Praw Konsumenta) to wyjątkowa rola/funkcja w organizacji, która...
inklluzywna obsługa klienta1
Inkluzywna obsługa klienta
W Polsce mamy ponad 10 milionów klientów, dla których obsługa dostarczana przez marki jest niedostępna...

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe