Tym razem solidne podsumowanie 4 lat działalności Forum Call Center i rozmowa o jego miejscu na rynku obsługi klienta. Robimy bilans zysków i strat, sukcesów i siniaków czyli co się udało zrobić, a gdzie polegliśmy. No i w końcu się wyjaśniło czym albo kim jest Forum Call Center – jakie ma plany na przyszłość i gdzie chce znaleźć się za rok. Maciej po raz pierwszy prezentuje manifest Forum Call Center – jego manifest.
Zgodnie z zasadą mówiącą, że „kto ma mikrofon ten ma władzę” to ja dzisiaj dzierżę w rękach prawo głosu i wykorzystuję je aby odpytać Maćka o Forum Call Center i ich manifest
W 20 odcinku Klientomanii usłyszysz mój manifest oraz:
- Skąd wzięło się Forum Cal Center i jak to się wszystko zaczęło
- Jakie cele legły u podstaw wizji Forum 4-5 lat temu i jak to się ma do dzisiejszych czasów
- Co się udało, a co nie
- Kto stoi za Forum Call Center
- Jakie jest miejsce Forum na rynku
- Manifest Forum Call Center – Macieja Manifest
- O najbliższych planach i działaniach Forum
Forum Call Center wystartowało oficjalnie na początku marca 2012 roku. U jego podstaw leżały głębokie przekonanie co do idei współpracy i współdziałania ale przede wszystkim stworzenia i pozostawienia po sobie w historii czegoś użytecznego i trwałego. Po 4 latach doświadczeń (czasami bolesnych) jesteśmy nadal wierni tym założeniom (choć realizujemy je w inny niż pierwotnie sposób). Nadal działanie Forum Call Center wyznaczają: Współdziałanie, Rozwój i Integracja.
Manifest Forum Call Center określa jego program i misję istnienia. Stanowi kwintesencję celów określonych w statucie Fundacji. Jest już potwierdzoną w działaniu definicją Forum Call Center, jego miejsca na rynku, wyznawanych wartości i sposobów działania. W naszej rozmowie Maciej szczegółowo omawia pięciopunktowy manifest – jego manifest:
Manifest Forum Call Center
- Adresaci działań Forum Call Center
- Forum Call Center dba rozwój rynku customer service poprzez dostarczanie wiedzy i inspirowanie do działania.
- Forum Call Center promuje dobre praktyki w zakresie obsługi klienta, zarządzania organizacjami i strukturami obsługowymi, efektywności działań.
- Forum Call Center pomaga – łączy potrzeby z możliwościami, kojarzy interesariuszy.
- Forum Call Center promuje branżę customer service – firmy, ludzi, organizacje, ważne wydarzenia, najlepsze praktyki. Jest łącznikiem z innymi rynkami i branżami.
Linki do informacji, artykułów, miejsc wymienionych w podcaście
- Książka „Najpierw rzeczy najważniejsze” Stephena Coveya, z której Maciej zaciągnął inspirację do budowania trwałej wartości.
- „Wiele firm jest tak zajętych sprzedażą, że nie mają czasu aby rzeczywiście pomagać swoim klientom” – David Meerman Scott – i krótka dyskusja pod jakże wiele mówiącym cytatem
- Projekt CCW2016 z Forum Call Center