Tym razem solidne podsumowanie 4 lat działalności Forum Call Center i rozmowa o jego miejscu na rynku obsługi klienta. Robimy bilans zysków i strat, sukcesów i siniaków czyli co się udało zrobić, a gdzie polegliśmy. No i w końcu się wyjaśniło czym albo kim jest Forum Call Center – jakie ma plany na przyszłość i gdzie chce znaleźć się za rok. Maciej po raz pierwszy prezentuje manifest Forum Call Center – jego manifest.

Posłuchaj podcastu

Pobierz mp3  słuchaj na iPhone  Słuchaj na Android

Zgodnie z zasadą mówiącą, że „kto ma mikrofon ten ma władzę” to ja dzisiaj dzierżę w rękach prawo głosu i wykorzystuję je aby odpytać Maćka o Forum Call Center i ich manifest

W 20 odcinku Klientomanii usłyszysz mój manifest oraz:

  • Skąd wzięło się Forum Cal Center i jak to się wszystko zaczęło
  • Jakie cele legły u podstaw wizji Forum 4-5 lat temu i jak to się ma do dzisiejszych czasów
  • Co się udało, a co nie
  • Kto stoi za Forum Call Center
  • Jakie jest miejsce Forum na rynku
  • Manifest Forum Call Center – Macieja Manifest
  • O najbliższych planach i działaniach Forum

Forum Call Center wystartowało oficjalnie na początku marca 2012 roku. U jego podstaw leżały głębokie przekonanie co do idei współpracy i współdziałania ale przede wszystkim stworzenia i pozostawienia po sobie w historii czegoś użytecznego i trwałego. Po 4 latach doświadczeń (czasami bolesnych) jesteśmy nadal wierni tym założeniom (choć realizujemy je w inny niż pierwotnie sposób). Nadal działanie Forum Call Center wyznaczają: Współdziałanie, Rozwój i Integracja.

Manifest Forum Call Center określa jego program i misję istnienia. Stanowi kwintesencję celów określonych w statucie Fundacji. Jest już potwierdzoną w działaniu definicją Forum Call Center, jego miejsca na rynku, wyznawanych  wartości i sposobów działania. W naszej rozmowie Maciej szczegółowo omawia pięciopunktowy manifest – jego manifest:

Manifest Forum Call Center

  1. Adresaci działań Forum Call Center
  2. Forum Call Center dba rozwój rynku customer service poprzez dostarczanie wiedzy i inspirowanie do działania.
  3. Forum Call Center promuje dobre praktyki w zakresie obsługi klienta, zarządzania organizacjami i strukturami obsługowymi, efektywności działań.
  4. Forum Call Center pomaga – łączy potrzeby z możliwościami, kojarzy interesariuszy.
  5. Forum Call Center promuje branżę customer service – firmy, ludzi, organizacje, ważne  wydarzenia, najlepsze praktyki. Jest łącznikiem z innymi rynkami i branżami.

Linki do informacji, artykułów, miejsc wymienionych w podcaście

Zapraszamy do współpracy

Forum Call Center to dzisiaj już dobrze rozpędzony okręt. Wiemy dokąd płyniemy i jak nie zbaczać z obranego kursu. Nasze magazyny są pełne pomysłów, które czekają na realizację. Jeżeli to co i jak robimy jest bliskie Twojemu sercu i chcesz realnie zmieniać świat, w którym pracujemy zapraszamy do współpracy. Napisz do nas.

Skąd pobrać podcast

Podcast dostępny jest dla Ciebie w wielu miejscach (i pracujemy, żeby było ich jeszcze więcej):

  • Na blogu klientomania.pl – lista wszystkich podcastów
  • W iTunes – dla użytkowników iPhone’ów i iPad’ów
  • W serwisie Stitcher – pobierz aplikację Stitcher dla Androida i innych modeli telefonów

Maciej Buś

Pomagam firmom komunikować się z klientami
Jestem… bardzo empatycznym, ale i wymagającym klientem. Tak po prostu i po ludzku oczekuję od firm i marek rzetelności oraz przyzwoitości. Od ponad 20 lat szukam świętego Graala skutecznego porozumiewania się firm z jej klientami. Swoimi doświadczeniami dzielę się jako konsultant, trener i mentor, ale również jako bloger i podcaster.

Zobacz wszystkie moje wpisy

Dołącz do dyskusji

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Maciej Buś

Pomagam firmom komunikować się z klientami
Jestem… bardzo empatycznym, ale i wymagającym klientem. Tak po prostu i po ludzku oczekuję od firm i marek rzetelności oraz przyzwoitości. Od ponad 20 lat szukam świętego Graala skutecznego porozumiewania się firm z jej klientami. Swoimi doświadczeniami dzielę się jako konsultant, trener i mentor, ale również jako bloger i podcaster.