Konferencje dla Klientomaniaka - co wybrać ? jak przeżyć ?
Jak zmienił się rynek konferencji branżowych od naszej ostatniej rozmowy na ten temat ? Co oferują organizatorzy – czyli w których wydarzeniach warto wziąć udział ? Jak przygotować się do udziału w nich aby dobrze wykorzystać zainwestowane w nie czas i pieniądze?
Kiedy z drzew zaczynają spadać liście zaczynamy ponownie gromadzić się na licznych konferencjach, warsztatach i seminariach branżowych. Jesienny sezon konferencyjny startuje lada moment, a my już po raz drugi sprawdzamy ofertę rynku konferencyjnego i podpowiadamy, na którego konia warto postawić. A to wcale nie jest ani łatwe ani tym bardziej oczywiste. Okazuje, że wcale tak wiele od ubiegłego roku się nie zmieniło. Nadal oferta przygotowana przez organizatorów budujących rynek konferencji pozostawia sporo do życzenia. Spektakularnego przełomu nie ma. Ale… kiedy zmienimy perspektywę zaczyna robić się interesująco.
Weź sprawy we własne ręce
Rozwój, to Kwestia Twojej odpowiedzialności i Twoich wyborów. To nie ktoś z zewnątrz ma dostarczyć Ci rozwiązanie, ale to Ty masz je znaleźć. Konferencje, warsztaty, seminaria budują kontekst, wypełniają treści i ludzie. Wśród nich Ty. Znajdź treści, które popchną Cię do przodu na Twojej zawodowej i prywatnej drodze.
My wzięliśmy sprawy we własne ręce i w już 28 odcinku podcastu rozmawiamy o:
- O tym jak zmienił się rynek na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy – czy lub które punkty naszego „badania” wzięli sobie do serca organizatorzy wydarzeń branżowych
- Przedstawiamy 10 wskazówek jak dobrze wykorzystać uczestnictwo konferencjach i wydarzeniach branżowych
- Podpowiadamy ponownie organizatorom jak można uatrakcyjnić wydarzenie
- O tym, na które konferencje w sezonie jesiennym warto się wybrać
W naszej rozmowie wspominamy o:
- Mój moment prawdy – czyli nauka pływania dla opornych – Wpis Piotra na blogu Klientomanii – czyli, … doświadczenie klienta
- Chudy Wawrzyniec – Ultramaraton górski – bieg, w którm Maciej brał udział… i się sponiewierał 😉
- FCCP 003 Na które konferencje call center warto się wybrać ? – pierwszy raz tematem zajęliśmy się rok temu
- FCCP 004: 28 wskazówek jak dobrze wykorzystać uczestnictwo w konferencjach – wtedy stworzyliśmy / usystematyzowaliśmy 28 podpowiedzi i wskazówek jak dobrze przeżyć i wykorzystać konferencje dla rozwoju swojego i swoich organizacji
- FCCP 005: Czego oczekujemy od konferencji call center? – omówienie badania, które przeprowadziliśmy rok temu
- Raport: czego oczekujemy od konferencji call center?
- Tap To Speak – aplikacja wspomagająca komunikację podczas konferencji – zamienia smartfon w mikrofon podpięty do systemu nagłaśniającego
Rozmawiamy o konferencjach:
- 20 – 21.09.2016 Innowacyjne metody rekrutacji, motywacji i utrzymania pracownika Call/Contact Center
- 22 – 23.09.2016 Employer Branding Contact Center oraz programy retencyjne w contact center
- 26 – 28.09.2016 Customer Congress pobierz ebook: Doskonałość w obsłudze klienta – praktyka i badania
- 28 – 29.09.2016 Customer Contact Expo
- 6.10.2016 19. CCC Convention
- 18 – 19.10.2016 Next Generation Consumer Care
- 25.10.2016 I Love Marketing
- 22.11.2016 European BPO Forum