Jak zmienił się rynek konferencji branżowych od naszej ostatniej rozmowy na ten temat ? Co oferują organizatorzy – czyli w których wydarzeniach warto wziąć udział ? Jak przygotować się do udziału w nich aby dobrze wykorzystać zainwestowane w nie czas i pieniądze?

Posłuchaj podcastu

Pobierz mp3  słuchaj na iPhone  Słuchaj na Android

Kiedy z drzew zaczynają spadać liście zaczynamy ponownie gromadzić się na licznych konferencjach, warsztatach i seminariach branżowych. Jesienny sezon konferencyjny startuje lada moment, a my już po raz drugi sprawdzamy ofertę rynku konferencyjnego i podpowiadamy, na którego konia warto postawić. A to wcale nie jest ani łatwe ani tym bardziej oczywiste. Okazuje, że wcale tak wiele od ubiegłego roku się nie zmieniło. Nadal oferta przygotowana przez organizatorów budujących rynek konferencji pozostawia sporo do życzenia. Spektakularnego przełomu nie ma. Ale… kiedy zmienimy perspektywę zaczyna robić się interesująco.

Weź sprawy we własne ręce

Rozwój, to Kwestia Twojej odpowiedzialności i Twoich wyborów. To nie ktoś z zewnątrz ma dostarczyć Ci rozwiązanie, ale to Ty masz je znaleźć. Konferencje, warsztaty, seminaria budują kontekst, wypełniają treści i ludzie. Wśród nich Ty. Znajdź treści, które popchną Cię do przodu na Twojej zawodowej i prywatnej drodze.

My wzięliśmy sprawy we własne ręce i w już 28 odcinku podcastu rozmawiamy o:

  • O tym jak zmienił się rynek na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy – czy lub które punkty naszego „badania” wzięli sobie do serca organizatorzy wydarzeń branżowych
  • Przedstawiamy 10 wskazówek jak dobrze wykorzystać uczestnictwo konferencjach i wydarzeniach branżowych
  • Podpowiadamy ponownie organizatorom jak można uatrakcyjnić wydarzenie
  • O tym, na które konferencje w sezonie jesiennym warto się wybrać

W naszej rozmowie wspominamy o:

Rozmawiamy o konferencjach:

Skąd pobrać podcast

Podcast dostępny jest dla Ciebie w wielu miejscach (i pracujemy, żeby było ich jeszcze więcej):

  • Na blogu klientomania.pl – lista wszystkich podcastów
  • W iTunes – dla użytkowników iPhone’ów i iPad’ów
  • W serwisie Stitcher – pobierz aplikację Stitcher dla Androida i innych modeli telefonów.

Maciej Buś

Pomagam firmom komunikować się z klientami
Jestem… bardzo empatycznym, ale i wymagającym klientem. Tak po prostu i po ludzku oczekuję od firm i marek rzetelności oraz przyzwoitości. Od ponad 20 lat szukam świętego Graala skutecznego porozumiewania się firm z jej klientami. Swoimi doświadczeniami dzielę się jako konsultant, trener i mentor, ale również jako bloger i podcaster.

Zobacz wszystkie moje wpisy

Dołącz do dyskusji

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dołącz do społeczności klientomaniaków

Co tydzień będę Ci wysyłał inspirujące porady jak zbudować obsługę, którą pokochają klienci !