|
Odcinek #50

10 błędów mojego 3-letniego podcastowania (ale czy żałuję?)

Kiedy trzy lata temu zaczynałem swoją przygodę z tworzeniem podcastów chciałem po prostu pogadać, wyrzucić z siebie kłębione myśli i poznać opinie innych na tematy, które mnie interesują. Nagrałem 50 odcinków podcastu klientomania, przez trzy lata szukałem swojej drogi w tym wciąż nowym świecie mówienia i słuchania, przeszedłem poważny kryzys twórczy i powróciłem. W jubileuszowym odcinku (3 lata i jednocześnie 50 audycji) podsumowuję moje dotychczasowe doświadczenia i analizuję 10 błędów jakie popełniłem prowadząc podcast. Ale czy żałuję?

Jakkolwiek ponuro brzmi tytuł tego odcinka, wiedz, że osiągnięcie kamienia milowego jakim jest „słupek” z numerem 50 i jednocześnie trwanie w tym projekcie 3 lata wywołuje we mnie ogromne pokłady satysfakcji, a nawet stan, który śmiało można nazwać „szczęściem”. Kiedy 2 sierpnia 2015 roku klikałem przycisk „opublikuj” pod pierwszym odcinkiem mojego podcastu nawet nie myślałem o tak odległej perspektywie jak 50 odcinek czy lata nagrywania. W listopadzie tamtego roku cieszyłem się jak dziecko, że całkiem naturalnie osiągnąłem pierwszy kamień milowy czyli odcinej 10.

Postanowiłem ten odcinek nagrać w takiej właśnie formie – rozliczeniem się z przeszłością – błędami i sukcesami, ponieważ głęboko wierzę, że co jak co, ale to konkretne historie stanowią najlepszą inspirację i sposób na własny rozwój. Przeanalizowałem dokładnie wszystko co się zadziało przez minione trzy lata w kontekście tworzenia podcastu. Prześledziłem drogę jaką przeszedłem wraz z moimi partnerami podcastowymi. Sięgnąłem do źródeł, żeby przypomnieć sobie skąd wziął się pomysł na nagrywanie i jak on ewaluował na przestrzeni lat. Spoglądając na mapę z góry łatwo jest wyciągać wnioski, dostrzegać przeszkody. Całkowicie naturalne stało się punktowanie błedów i zaniechań. Ale czy ja żałuję, że je popełniłem? Czy nie mogę spać po nocach? Czy rwę sobie włosy z głowy? Czy mogłem zrobić to inaczej? – odpowiedź na pytania znajdziesz w podcaście.

W tym odcinku podsumowuję 3 lata mojego podcastowania:

  • Opowiadam o źródłach podcastu Klientomania – skąd wziął się pomysł oraz co mnie inspirowało?
  • Odpowiadam na pytanie „o czym właściwie jest Klientomania?”
  • Odpowiadam o formacie podcastu, ludziach, którzy uczestniczyli oraz uczestniczą w tworzeniu audycji
  • Opowiadam o kryzysie twórczym – niemal rocznej przerwie w nagrywaniu i jak udało mi się wrócić na właściwe tory?
  • Przedstawiam 5 rzeczy, z których jestem naprawdę dumny (choć należę raczej do osób, ktore wciąż nie są zadowolone z uzyskiwanych efektów)
  • Omawiam 10 błędów jakie popełniłem podczas mojego 3-letniego podcastowania. Odpowiadam też na pytanie „czy dzisiaj zrobiłbym to inaczej?” oraz „czy żałuję?”
  • Prezentuję kuchnię mojego podcastu – sprzęt, oprogramowanie, proces, postprodukcja, ludzie
  • Opowiadam o moich planach na ciąg dalszy klientomanii – o zmianie myślenia o podcaście, o jego profesjonalizacji, o finansowaniu tworzenia oraz biznesie.

Wideo

W rozmowie wspominamy o:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To może Cię również zainteresować

Customer ... service, support, success, experience, contact center - subiektywny przegląd pojęć
Customer … service, support, success, experience, contact center - subiektywny przegląd pojęć
Na przestrzeni ostatnich 25 lat karierę robiły rozmaite koncepcje, strategie, a może po prostu nazwy,...
teatr
Czy obsługa klienta to teatr
Okazuje się, że obsługa klienta i teatr mają zadziwiająco dużo wspólnego. Obie w sposób zaplanowany i...
Obszar roboczy 3
UX design - projektowanie doświadczeń klienta
To co widzimy na ekranie smartfona, komputera czy większych urządzeń nie jest / nie powinno być przypadkowym...

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe