Dawno, dawno temu w (nie) tak odległej galaktyce, aby dostąpić możliwości korzystania z Internetu trzeba było mieć stosowną “magiczną” wiedzę, komputer z modemem i … pieniądze. Oraz czasami mniejszą lub większą cierpliwość. Łączenie z Internetem miało swój urok, bo modem (czyli urządzenie łączące) ćwierkał, jak ptak w czasie zalotów, a gdy już do połączenia doszło to słychać było … ciszę. To były czasy, gdy królowały BBSy a radość z dostania się do nich była wielka.

W tych czasach swe biznesowe kroki stawiał Grzegorz Rudno-Rudziński.  Jest jednym z pierwszych tworzących internetowe strony, zestawiających “łącza stałe”, dostarczających sprzęt niezbędny, aby surfowanie po necie stało się rzeczywistością.

Zapraszam na rozmowę o przeszłości i przyszłości, wyzwaniach e-commerce w XX wieku, gigantach e-commerce, co potrzebne by dobrze zrobić internetowy sklep, omni-commerce, także rozważaniach czy świadomie idziemy drogą cyfrowej transformacji. A może to droga nas wiedzie, a my tylko na niej jesteśmy?

Posłuchaj podcastu

Pobierz mp3  Transkrypt Youtube

słuchaj na iPhone  Słuchaj na Android Słuchaj w Spotify

Rozmawiamy o:

  • Działalności pozazawodowej Grzegorza.
  • Pozytywnych doświadczeniach gastronomicznych.
  • Jak Zalando zmieniło przyzwyczajenia Klienta (w tym Grzegorza).
  • Czy Amazon to “ciemna strona” globalnego e-handlu?
  • Na co stawią Chiny.
  • Co jest kluczowe w e-commerce i dlaczego z reguły jest to logistyka.
  • Czy voice-commerce to coś się wydarzy czy tylko się o tym dużo mówi.

Przydatne linki

Skąd pobrać podcast

Podcast dostępny jest dla Ciebie w wielu miejscach (i pracujemy, żeby było ich jeszcze więcej):

  • W serwisie Klientomania.pl – lista wszystkich podcastów
  • iTunes – dla użytkowników iPhone’ów i iPad’ów
  • W serwisie Stitcher – pobierz aplikację Stitcher dla Androida i innych modeli telefonów

Transkrypt

  

Arek Cempura

Arkadiusz R. Cempura, przez znajomych zwany Arek, posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu. Zarówno w obszarze B2B, jak i B2C.

Zarządzał sprzedażą w Alcatelu, NextiraOne, Dimension Data (obecenie NNT Polska). Realizował projekty w Lukas Banku, Credit Agricrole, Euro Banku, Serwis Prawa, Pirios, PZU, Banku Millennium.

Twierdzi, że jest „ojcem chrzestnym voicebota Maksa z Orange PL” :) A do zatrudniania botów przekonywał już w 2015 (taki z niego trendsetter).

Prawie 3 lata spędził na Ukrainie, realizując projekty w Alfa Bank Ukraine i Idea Bank Ukraina.

Współorganizator i moderator konferencji organizowanych przez Związek Banków Polskich.

O sobie mówi:

Z wykształcenia jestem inżynier..., magister inżynier elektronik, ze specjalnością telekomunikacja.

Z zawodu ... handlowiec.
Ale czy na pewno sprzedaję, a może sprawiam żeby ludzie chcieli ... zmienić przyzwyczajenia.
Sprzedając robię to co lubię - zachęcam ludzi do poddania się zmianom, do szukania rozwiązań, do wyjścia poza krąg własnych przyzwyczajeń. Sam wiem, że to właśnie "przyzwyczajenia" są wrogiem "nowości".
W tej sytuacji można powiedzieć, że pracy nigdy nie zmieniłem.

Zobacz wszystkie moje wpisy

Dołącz do dyskusji

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dołącz do społeczności klientomaniaków

Co tydzień będę Ci wysyłał inspirujące porady jak zbudować obsługę, którą pokochają klienci !