KLM127 maciej-bus
Odcinek #127

System obsługi klienta - linia montażowa customer experience

12 October, 2022
Udostępnij

120 lat temu Henry Ford opracował system wytwarzania samochodów polegający na sekwencji powtarzanych czynności na kolejnych stanowiskach montażowych. Legenda Forda T to zasługa systemu montażowego, lini montażowej, która nie tylko znacznie ograniczyła koszty produkcji, ale przede wszystkim zwiększyła niezawodność i sprawność nowego samochodu. Taki właśnie był Ford T. System. To słowo klucz dzisiejszego odcinka.
Zbudujmy linię montażową obsługi klienta.

Za Wikipedią System (z greki – systema – rzecz złożona) „to zespół wzajemnie powiązanych elementów realizujących jako całość założone cele”.

Idąc tym tropem system obsługi klienta to zespół wzajemnie powiązanych elementów – tu będą to zadania, struktury, ludzie, technologie, strategia obsługi i łączące je procesy. I te realizują, mają realizować założone cele.

W odcinku mówię o:

  • Czym jest system obsługi klienta?
  • Jak McDonald planował system wydawania kanapek w 30 sekund
  • Jak zdefiniować cele dla systemu obsługi klienta?
  • Z jakich elementów składa się system obsługi klienta?
  • Jaka jest różnica między systemem contact center a systemem obsługi klienta?
  • Jak uwolnić mnóstwo czasu w codziennym kalendarzu managera obsługi klienta?
  • Jak zmapować system obsługi klienta?

Przydatne linki

Komentarze

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polityka prywatności i plików cookies