pierwsze_urodziny_klientomanii

To już 12 miesięcy witają się z Wami w Podaście Klientomania Maciej Buś i Piotr Merkel. W tym czasie nagraliśmy łącznie 35 audycji, do której zaprosiliśmy 17 gości. Poruszyliśmy wiele ważnych tematów przyjmując przy tym perspektywę klienta z nutką konstruktywnego biznesowego i nade wszystko  edukacyjnego przesłania. Urodzinowy odcinek to dobra okazja do podsumowania najważniejszych tematów jakie wzięliśmy na warsztat.

Podcast Klientomania prowadzę wspólnie z Piotrem Merkelem. Połączyła nas wspólna perspektywa, ciekawość i pewne poczucie misyjności. Ale równie wiele nas różni – Piotr specjalizuje się w procesowym podejściu do obsługi klienta stąd „customer Experience” to jego konik. Ja wywodzę się z contact center i często patrzę na świat przez pryzmat operacji i to ukierunkowanych na obsługę procesów masowych. Dlatego też każdy z nas przygotował listę 6 punktów (tematów, wątków) które stanowiły swoisty przegląd minionych 12 miesięcy.

Podsumowanie Piotra

  1. Nadal nie lubię call center – a właściwie modelu opartego na wymuszonej komunikacji
  2. Nadal brakuje w Polsce konferencji, które robią WOW
  3. nadal żadna z polskich firm (ale też zagranicznych działających w Polsce) nie zasłużyła na tytuł „klientocentrycznej”
  4. nadal branże i firmy (z wyjątkami) nie dostrzegły że klienci oczekują nowoczesnej i prostej obsługi
  5. Nadal polski rynek nastawiony jest na hunting a nie na farming
  6. Nadal „mój manifest” – wciąż jest wyzwaniem i prośbą a nie stwierdzeniem faktu ;-(

Podsumowanie Macieja

  1. Lubimy narzekać. Rok temu postawiliśmy sobie ambitne zadanie, żeby nie pokazywać tego co poszło nie tak, ale wskazywać na dobre przykłady – nie da się. Życie każdego dnia dostarcza nam treści na powieść…. dramat.
  2. Na przełomie sierpnia i września wzięliśmy na warsztat konferencje. Zaprosiliśmy organizatorów do współpracy by budować lepsze konferencje. Dalej jest jak było, ale niejako przy okazji stworzyliśmy fajne kalendarium, które pomogło ponad tysiącowi managerów.
  3. Jak zbudować firmę klientocentryczną / jak zbudować obsługę na miarę oczekiwań klienta –  koncepcje, wątki, które przenikają się przez niemal każdy odcinek czy rozmowę. Mnóstwo inspiracji, ale czy rynek jej szuka ?
  4. Klient cyfrowy / klient w świecie cyfrowym – wysyp badań i opracowań – znane i powtarzane koncepcje i wydające się nie podejmować tematu firmy.
  5. CCW 2016 – dwa wątki: 1. marketing wydarzenia, 2. rozmowy klientomaniaka – duży projekt o sporym zasięgu i konstruktywnym przesłaniu
  6. Klientomania live – zidentyfikowaliśmy potrzebę rozszerzenia formatu. Istnieje ogromna liczba ludzi zainteresowana tematem i spotkaniem na żywo.

Nasz rocznicowy odcinek podsumowuje i analizuje miniony czas, nasze działania i reakcje rynku. Kiedy rozpoczynaliśmy projekt nie określaliśmy żadnych strategicznych celów w zakresie wywołania zmian. Chcieliśmy sobie „pogadać”. Dzisiaj mamy plany. Widzimy potrzebę rozszerzenia formatu.

35 odcinków podcastu KLIENTOMANIA (01.08.2015 0 31.07.2016)

One thought on “KLM #27: Roczek Klientomanii

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To może Cię również zainteresować

Customer ... service, support, success, experience, contact center - subiektywny przegląd pojęć
Customer … service, support, success, experience, contact center - subiektywny przegląd pojęć
Na przestrzeni ostatnich 25 lat karierę robiły rozmaite koncepcje, strategie, a może po prostu nazwy,...
teatr
Czy obsługa klienta to teatr
Okazuje się, że obsługa klienta i teatr mają zadziwiająco dużo wspólnego. Obie w sposób zaplanowany i...
Obszar roboczy 3
UX design - projektowanie doświadczeń klienta
To co widzimy na ekranie smartfona, komputera czy większych urządzeń nie jest / nie powinno być przypadkowym...

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe