Klientomania w liczbach - Kim są słuchacze naszego podcastu?
U schyłku 2019 roku, zamiast klasycznego i spodziewanego w tym miejscu podsumowania roku pokusiliśmy się opisać nasz podcast liczbami. Po czterech i pół roku nagrywania Klientomanii w końcu wiemy czym ona jest oraz kim są nasi słuchacze.
Pod koniec listopada 2019 roku liczba pobrań nasze podcastu przekroczyła 100.000 (słownie: sto tysięcy). Okazuje się, zatem, że ktoś tam po drugiej stronie internetu jest i nas faktycznie słucha. Postanowiliśmy zatem dowiedzieć się kim są słuchacze podcastu klientomanii, jak oceniają naszą pracę. W tym celu na początku grudnia zaprosiliśmy Was, drodzy słuchacze do wypełnienia, krótkiej ankiety. Otrzymaliśmy 62 odpowiedzi. Aby jeszcze rozszerzyć zakres naszej wiedzy o tym co udało nam się przez minione cztery pół roku zdziałać, sięgnęliśmy po skrywane w czeluściach systemów analitycznych dane statystyczne. Wiemy zatem nie tylko ile osób nas słucha, ale również jak długo, który odcinek okazał się (jak dotąd) numerem „1”, oraz jak długo jesteście w stanie nas słuchać.
Rozmawiamy o:
- tym czym jest i nie jest klientomania
- omawiamy wyniki ankiety słuchaczy podcastu klientomania, a w niej
- kim są słuchacze, jaką wykonują pracę, ile mają lat, w jakiej branży pracują
- W jaki sposób słuchają naszego podcastu
- co ich najbardziej interesuje
- Jak oceniają naszą pracę
- Prezentujemy najważniejsze dane liczbowe i statystyczne dotyczące naszego podcastu, czyli:
- ile razy pobrano nasz podcast
- jak długo słuchacie naszych odcinków ?
- którego odcinka słuchaliście najczęściej ?
- ile odcinków nagraliśmy
- Omawiamy nasze plany na kolejny rok nagrywania
Przydatne linki
- KLM #49: Jak zrobić sobie sexowny głos – rozmowa o mówieniu z Martą Jeż
- KLM #63: Trutnie socialsellingu – rozmowa z Bartkiem Ziemiańskim
- Klientomania na Spotify
- Klientomania na Lecton
- Raport z badania Tandem Media 2019