Wciągnąłem się w grę. I to nie byle jaką. Ci którzy osadzeni są w CXowej bańce z pewnością słyszeli o CX World Game. To niezwykła inicjatywa łącząca doświadczonych specjalistów w...
Rzecznik klienta (nie mylić z Rzecznikiem Praw Konsumenta) to wyjątkowa rola/funkcja w organizacji, która przemawia jego głosem wewnątrz firmy. Najczęściej interweniuje, kiedy coś poszło nie tak w relacji marki z...
W Polsce mamy ponad 10 milionów klientów, dla których obsługa dostarczana przez marki jest niedostępna lub wymaga od nich nieporównanie większego wysiłku. To z jednej strony osoby z różnego rodzaju niepełnosprawnościami,...
Na przestrzeni ostatnich 25 lat karierę robiły rozmaite koncepcje, strategie, a może po prostu nazwy, które miały wskazywać na nową jakość, specyfikę, wyróżnik czy w końcu trend. Ale czy przypadkiem...
Okazuje się, że obsługa klienta i teatr mają zadziwiająco dużo wspólnego. Obie w sposób zaplanowany i przemyślany prowadzą klienta / widza ścieżką doświadczeń by na końcu podróży móc ocenić czy...
To co widzimy na ekranie smartfona, komputera czy większych urządzeń nie jest / nie powinno być przypadkowym rozmieszczeniem przycisków, napisów i grafik. Za użyteczność aplikacji stoją User Experience Designerzy czyli...
NPS – Net Promotor Score – wskaźnik lojalności klientów będący wynikiem badania prawdopodobieństwa polecenia danej marki przez jej klientów. Jest niewątpliwie najbardziej popularną miarą doświadczeń klientów. Jednocześnie zdaje się zostać...
Okazuje się, że największym wyzwaniem firm nie jest zapewnienie klientom kontaktu ze sobą, ale skuteczne zarządzanie napływającymi od nich zgłoszeniami. Jak zapewnić przepływ informacji wewnątrz organizacji, aby jak najszybciej dostarczyć...
Każdego dnia pracownicy Customer service podejmują w imieniu marki dziesiątki decyzji. Ich zakres oraz waga jest bardzo szeroki. Począwszy od podjęcia połączenia lub sprawy z systemu ticket owego po uznanie,...