Czy biura obsługi klienta oraz inne placówki usługowe mogą zaadoptować model pracy rodem z contact center?

Technologie komunkacyjne ułatwiające obsługę klienta rozwijają się w zawrotnym tempie. Od wielu lat firmy robią wszystko, żeby przenieść klientów do tańszych w utrzymaniu elektronicznych kanałów samoobłsugowych. Co jednak zrobić ze zbudowanymi niemałymi nakładami placówkami? Jak odpowiedzieć na wyłaniający się nowy trend obsługi lokalnej i sąsiedzkiej? O koncepcie Contact Branch rozmawiam z Arkiem Cempurą.

Posłuchaj podcastu

Pobierz mp3  Transkrypt Youtube

słuchaj na iPhone  Słuchaj na Android Słuchaj w Spotify

Rozmawiamy o:

  • nowym modelu funkcjonowania contact center w oparciu o pracę rozproszonych tradycyjnych placówek
  • contact center na przestrzeni czasu – jak się zmieniało
  • czy nadchodzi zmierzch centralizacji kontaktu
  • Na ile technologicznie jesteśmy przygotowani do budowy modelu pracy rozproszonej
  • Czy jesteśmy gotowi na zmiany?
  • „motywowaniu” klientów do niekorzystania z obsługi stacjonarnej
  • czy obsługa stacjonarna będzie luksusem, za którym będzie trzeba ekstra płacić?
  • Jak zorganizoważ pracę łączącą tradycyjną obsługę i zdalną
  • Czy firmy sznują jeszcze klienta?
  • O nowej roli doradcy – do tej pory obsługiwał klientów na sali, teraz ma założyć na głowe słuchawki

Przydatne linki

Skąd pobrać podcast

Podcast dostępny jest dla Ciebie w wielu miejscach (i pracujemy, żeby było ich jeszcze więcej):

  • W serwisie Klientomania.pl – lista wszystkich podcastów
  • iTunes – dla użytkowników iPhone’ów i iPad’ów
  • W serwisie Stitcher – pobierz aplikację Stitcher dla Androida i innych modeli telefonów

Transkrypt

Maciej Buś

Pomagam firmom komunikować się z klientami
Jestem… bardzo empatycznym, ale i wymagającym klientem. Tak po prostu i po ludzku oczekuję od firm i marek rzetelności oraz przyzwoitości. Od ponad 20 lat szukam świętego Graala skutecznego porozumiewania się firm z jej klientami. Swoimi doświadczeniami dzielę się jako konsultant, trener i mentor, ale również jako bloger i podcaster.

Zobacz wszystkie moje wpisy

Dołącz do dyskusji

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dołącz do społeczności klientomaniaków

Co tydzień będę Ci wysyłał inspirujące porady jak zbudować obsługę, którą pokochają klienci !